Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pipkawbamboszach | użytkownik

imię i nazwiskop adres zarejestrowany28.12.2009 @22:55:22 ostatnio na stronie02.06.2011 @16:19:00

fuck the system :P


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty0 komentarze194 posty na forum70

komputer / sprzęt
ołówki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dominikova    03.04.2011 @20:02:35
POZEN! :D
_______
digart się skupkał

kciuczek w górę, czy w dół?
+bokeh    31.03.2011 @16:26:13
dziekuje, my, cos niebawem bedzie :D
~NotImportant    29.03.2011 @12:58:50
Dzięki za wizytę Z tym podobieństwem to może... Sama nie wiem, ja tak kiepsko rozpoznaje twarze, że szkoda gadać xD Oczy chciałam żeby miała wyłupiaste, wyszło jak wyszło :D
Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam
_______
...~~~*** Tutoriale z digital paintingu: http://hakeme.pl/ ***~~~...

I am just someone. Someone Not Important at all.
~dominikova    10.03.2011 @23:02:02
w czerwcu W MOIM MIEŚCIE ! btw rammstein, massive, red hot masz ŚWIETNY GUST !
_______
digart się skupkał

kciuczek w górę, czy w dół?
~dominikova    05.03.2011 @16:42:50
ee fajny nick btw też lubie Archive :>
_______
digart się skupkał

kciuczek w górę, czy w dół?
+anako    05.03.2011 @13:37:59
bardzo dziękuję za miłe słowa tylko bardzo proszę, nie "pani", bo się przez to czuję o wiele starsza niż jestem
ostatnio edytowane: 2011-03-05 13:38:08
_______
http://www.anako.pl - moje portfolio
http://anako-art.deviantart.com - mój deviantART
https://www.facebook.com/anako.art - mój page na Facebooku
+eastman    04.02.2011 @23:46:36
_______
bentleyem do betlejem.
~aleksandracupcake    27.01.2011 @14:39:30
dziękuję
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~aleksandracupcake    15.01.2011 @13:22:09
Fan page'a nie mam, ale zwykłe konto na facebooku jakoś udało mi się założyć Oczywiście jeśli będziesz miała ochotę, to z przyjemnością zaproszę Cię do znajomych Pozdrawiam!
_______
http://www.olamarchocka.com - moje portfolio
~galu    28.09.2010 @20:23:03
dziekuje za pełen wyrazu komentarz!
~Zychu    27.09.2010 @09:24:04
To akurat nie do Focusa, ale tamten komiks też ja rysuję ;]
~mikuliska    18.08.2010 @18:05:47
hm duże to prawda ale myślę, że mieści się w granicach realności ; P
~stick2myname    18.08.2010 @18:02:32
huashuashuash :d

A jednak
~olkabolka    11.02.2010 @18:56:58
haha i tak duzo. ja 2 ))
:pączuś:
kobieto ja mam jutro spr z polaka o.O
ide kuc bo kutwa nie chce dostac szmaty
papa
_______
Poezja XXI wieku:
Lubię Cię
Jak Picie!
~olkabolka    11.02.2010 @18:49:00
NIC!cholerny brak czasu jak pisalam...a u cb? ;]
ile pąkulców zjadłaś?:D
_______
Poezja XXI wieku:
Lubię Cię
Jak Picie!
~olkabolka    11.02.2010 @18:43:16
kogo tu urwałozawsze? przecież ty masz dużo miejscówek, kobieto!a ja z wami nie chodzę tak często ;p
ostatnio edytowane: 2010-02-11 18:43:43
_______
Poezja XXI wieku:
Lubię Cię
Jak Picie!
~olkabolka    11.02.2010 @18:36:20
a gdzie????:P
_______
Poezja XXI wieku:
Lubię Cię
Jak Picie!
~olkabolka    11.02.2010 @18:30:39
no w ten weekend w sobotke. Mam prawie całą wolną! Chyba.......
Ok to napisz mu jutro jeszcze, się zorientuje co i jak;a ty ?masz wolne w weekend?
a co do prac to na razie nie:P
_______
Poezja XXI wieku:
Lubię Cię
Jak Picie!
~olkabolka    11.02.2010 @18:24:47
Nie mam czasu, mam jeszcze te zasrane proby i w ogole szkoda gadać. mam nadzieję,ze się skonczy ten koszmar : (( gg mi nawaliło jeszcze
ale musimy sie spotkac!
_______
Poezja XXI wieku:
Lubię Cię
Jak Picie!
~olkabolka    11.02.2010 @18:18:37
o ja ..mnie nie bylo miesiąc na digarcie ! a tu kto dołączył?Pipulaaa!: * love mi powiedziała
miaumiau,nbic nie mowilas o tym, ze załozyłaś tu konto? :P
ostatnio edytowane: 2010-02-11 18:22:49
_______
Poezja XXI wieku:
Lubię Cię
Jak Picie!
~LoveYouBabyxD    08.02.2010 @22:13:50
;DDD
_______
~LoveYouBabyxD    08.02.2010 @16:10:52
a, nie pytaj, taka jedna co sie uwaza za guru no i tyle ;]]]
_______
~pipkawbamboszach    22.01.2010 @10:52:40
majnen piczen haha
~LoveYouBabyxD    21.01.2010 @20:57:14
hah xd
niech metadonik dolaczy sie do seksu ;*
_______
~LoveYouBabyxD    21.01.2010 @20:50:54
nie mam takiej wielkiej pupci, zeby zrobic taka kupci
_______
1 2 3 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt